Tech 320 OBD – LPGTECH

Tech 300 ODB ECU GPL

Tech 300 odb - LPG ECU

  • Controlerul Tech 320 poate alimenta motoare cu până la 8 cilindri;
  • Sistem OBD automat pentru stergerea codurilor de erori;
  • Sistem injectie automata în timp real de corecție GPL / GNC, bazat pe baza parametrilor ECU de la injectia cu benzina cititi prin intermediul OBD;
  • Detectie cartografiere OBD, în timpul conducerii autovehiculului fără a fi necesară conectarea la un PC;
  • Funcție scaner OBD – parametrii OBD, citire si stergere coduri de eroare;
  • Protocoale suportate OBD: CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 lent, ISO 14230 rapid, ISO 9141, folosind aceleasi conexiuni pentru CAN și ISO;
  • corecții suplimentare de temperatură a gazului, presiune reductor, presiunea gazului și a turației motorului;
  • Algoritm TECH și tuning standard (algoritm inovativ de control cu ​​sisteme de autocalibrare și autoadaptare);
  • Diagnostic propriu defectiuni;
  • Compatibil cu VALVETRONIC si motoare rotative;
  • Protectie completa scurtcircuit și suprasarcină;
  • Conector 56 de pini;
  • Carcasă solida compozit.

TECH 320-OBD este un controler bazat pe microprocesor standard folosind metoda tradițională de conecatre cu 56-pini. Aceste controlere sunt proiectate să opereze cu motoare cu pana la 4/6/8 cilindrii (depinde de versiune). De asemenea, există posibilitatea conectarii in paralel a două controlere în modul MASTER / SLAVE, acest lucru ajutănd la extinderea alimentarii numărului de cilindri cu până la 16 cilindrii. Carcasa compacta, cu dimensiunea 190 x 125 x 30 mm, suporta cu ajutorul controlerului modern, o functionarea corespunzatoare a motorului.

Controlerul TECH-320 OBD oferă aceleași funcții și caracteristici de securitate ca si controlerul TECH 320 – asigurând o calitate și performanța excelenta. Aditional seria TECH-320 OBD comunică cu protocoalele OBD: CAN (11/500, 29/500, 11/250, 29/500), ISO 14230 lent, ISO 14230 rapid, ISO 9141. Conectarea cu sistem OBD al autovehiculului utilizează doar două fire indiferent de protocol. Un alt avantaj este posibilitatea de a utiliza controlerul pentru a citi, a șterge codurile defectiunilor diagnosticate și citirea tuturor parametrilor motorului, ca un scaner OBD standard.

Seria controlerelor TECH 320-OBD are funcția de radiere automată DTC (până la 8), după codul de eroare, stocate în tabelul „coduri pentru ștergere”, si apar automat in memoria controlerulului ECU a sistemului de alimentare cu benzina. Altfel, atunci când citirea codului nu există în tabel, controlerul nu sterge din memorie defectiunea pentru a alerta șoferul despre problema în sistemul motorului.

După conectarea cu sistem OBD auto controlerul TECH 320 OBD va anunta și va salva în tabelul valorilor trimestriale ale sistemului de alimentare cu GPL si benzina. Adaptarea OBD, pe baza acestor date, ajusteaza automat compoziția amestecului pentru a ajunge la o calibrare perfectă a instalarii. Acest lucru asigură o funcționarea perfecta a sistemului de alimentare.

Pentru o conectare corecta a controlerulului TECH-32x OBD cu sistemul OBD al vehiculului, consultați sectiunea de conectare a contolerului OBDTECH-32x – cu sistemul OBD al autovehicului.

Atentie! Driverele Tech-320 OBD nu oferă suport pentru protocoalele PWM J1850 și J1850 VPW (CHRYSLER, FORD, grupul GM). Protocoalele pot fi recunoscute prin prezența a mufei OBD cu 2 pini sau 2 pini si 10. Acesta este motivul pentru vehiculele cu protocoalele PWM J1850 și J1850 VPW trebuie să fie echipate cu driverele controlerelor TECH-224 sau TECH-300 cu modulul de diagnosticare și de comunicare externă SCANER TECH-OBD.

Tech 300 ODB ECU LPG
Tech 300 ODB ECU LPG